Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakran ismételt kérdések

HOGYAN ÉS MIKOR KAPOM MEG A CSOMAGOMAT?

Házhozszállítás vagy csomagautomatába szállítás esetén:

Miután elkészült megrendelése, csomagját átadjuk a FoxPost futárszolgálatnak, ők kézbesítik majd a következő munkanapon 8 és 17 óra közt az Ön által megadott címre illetve csomagautomatába. A szállítás a gyártási időn felül legalább 1 munkanapot vesz igénybe. A csomag érkezéséről előzetesen e-mailben értesítést küldünk mi is, illetve a FoxPost futárszolgálat is. Utóbbiban találja csomagja számát, mellyel nyomon követheti státuszát, illetve hogy mikorra várhatja a futár érkezését.

Amennyiben arról értesült, hogy csomagját már átadtuk a futárszolgálatnak, úgy a szállítással kapcsolatban velük tud egyeztetni a 06-1-999-0-369-as számon. Ehhez minden esetben szükség van csomagszámára, mert azzal tudják beazonosítani a küldeményt.

A szállítással kapcsolatos speciális igényeit nekünk is jelezheti a megrendelés során a megjegyzés rovatban. FoxPost házhozszállítás vagy csomagautomatába szállítás esetén hétvégi, vagy aznapi szállításra nincsen lehetőség.

Átvevőpontra történő szállítás esetén:

Lehetőség van Átvevőpontra történő szállításra is, előzetes időpontegyeztetést követően. Ezt a lehetőséget a rendelés során a szállításnál tudja kiválasztani. Amint csomagja átvehető, e-mailben küldünk róla értesítést.
Átvevőpont címe: 1184 Budapest, Lakatos út 61-63.

MENNYIBE KERÜL A KISZÁLLÍTÁS?

A szállítási költség a szállítás módjától függően változhat:

Házhozszállítás vagy csomagautomatába történő szállítás:
Bankkártyás vagy előre utalásos fizetésre van lehetőség.
- Szállítás csomagautomatába: 1190 Ft
- Házhozszállítás: 1990 Ft

Átvevőpontra történő szállítás:
Bankkártyás, előre utalásos vagy készpénzes fizetésre van lehetőség.
- Személyes átvétel átvevőpontunkon: 0 Ft

Törékeny csomag felár:
Házhozszállítás: 650 Ft
Személyes átvevőpontra történő szállítás: 0 Ft

Törékeny csomagot kizárólag házhozszállítással vagy személyes átvevőpontunkra tudja kérni.

15 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes, beleértve az esetleges törékeny csomag felárat is.

VAN LEHETŐSÉG SZEMÉLYES ÁTVÉTELRE?

Személyes átvételre átvevőpontunkon van lehetőség, kizárólag előzetes időpontegyeztetést követően.
Átvevőpont címe: 1184 Budapest, Lakatos út 61-63.

SZÁLLÍTUNK KÜLFÖLDRE?

Jelenleg nem szállítunk külföldre.

MIT TEGYEK, HA A KISZÁLLÍTÁSRÓL SZÓLÓ ÉRTESÍTÉST KÖVETŐEN NEM ÉRKEZIK MEG A TERMÉK 2-3 NAPON BELÜL?

A megrendelt termékek kiküldésének idejéről e-mailben tájékoztatjuk. Amennyiben 2-3 napon belül nem érkezik meg Önhöz a csomag, akkor nagy valószínűséggel a kiszállítás közben akadtak problémák. Ilyen esetben arra kérjük, hogy hivatkozva a csomagszámára a FoxPost központi számát hívja: 06-1-999-0-369, velük tud ezzel kapcsolatban egyeztetni.

Csomagszáma hiányában keress minket a +36 70 904 7186-es számon rendelése azonosítójával.

MI A TEENDŐ, HA EL SZERETNÉK ÁLLNI A VÁSÁRLÁSTÓL?

Ha magánszemélyként vásárol, a jogszabály alapján 14 napon belül gyakorolhatja elállási jogát. A visszaküldés menetéről Általános Szerződési Feltételeink 5. pontjában talál bővebb információt.

MI A TEENDŐ, HA SÉRÜLT/HIBÁS A TERMÉK?

Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megtegyük a szükséges lépéseket az ügy kivizsgálása érdekében.

MI A TEENDŐ, HA TÖRÖLNI SZERETNÉ MEGRENDELÉSÉT?

Törlési igényét az info@csodasajandek.hu e-mail címen tudja jelezni, a rendelési azonosító feltüntetésével.

MI A TEENDŐ, HA EGY TERMÉK HIÁNYZIK A MEGRENDELÉSBŐL?

Észrevételét az info@csodasajandek.hu e-mail címen tudja jelezni, a rendelési azonosító feltüntetésével.


Minden további kérdés esetén kérjük keressen minket az info@csodasajandek.hu e-mail címen.

Keresés