Gyakran ismételt kérdések
HOGYAN ÉS MIKOR KAPOM MEG A CSOMAGOMAT?
Házhozszállítás vagy csomagautomatába szállítás esetén:
Miután elkészült megrendelése, csomagját átadjuk a FoxPost futárszolgálatnak, ők kézbesítik majd a következő munkanapon 8 és 17 óra közt az Ön által megadott címre illetve csomagautomatába. A szállítás a gyártási időn felül legalább 1 munkanapot vesz igénybe. A csomag érkezéséről előzetesen e-mailben értesítést küldünk mi is, illetve a FoxPost futárszolgálat is. Utóbbiban találja csomagja számát, mellyel nyomon követheti státuszát, illetve hogy mikorra várhatja a futár érkezését.
Amennyiben arról értesült, hogy csomagját már átadtuk a futárszolgálatnak, úgy a szállítással kapcsolatban velük tud egyeztetni a 06-1-999-0-369-as számon. Ehhez minden esetben szükség van csomagszámára, mert azzal tudják beazonosítani a küldeményt.
A szállítással kapcsolatos speciális igényeit nekünk is jelezheti a megrendelés során a megjegyzés rovatban. FoxPost házhozszállítás vagy csomagautomatába szállítás esetén hétvégi, vagy aznapi szállításra nincsen lehetőség.
Átvevőpontra történő szállítás esetén:
Lehetőség van Átvevőpontra történő szállításra is, előzetes időpontegyeztetést követően. Ezt a lehetőséget a rendelés során a szállításnál tudja kiválasztani. Amint csomagja átvehető, e-mailben küldünk róla értesítést.
Átvevőpont címe: 1184 Budapest, Lakatos út 61-63.
MENNYIBE KERÜL A KISZÁLLÍTÁS?
A szállítási költség a szállítás módjától függően változhat:
Házhozszállítás vagy csomagautomatába történő szállítás:
Bankkártyás vagy előre utalásos fizetésre van lehetőség.
- Szállítás csomagautomatába: 1190 Ft
- Házhozszállítás: 1990 Ft
Átvevőpontra történő szállítás:
Bankkártyás, előre utalásos vagy készpénzes fizetésre van lehetőség.
- Személyes átvétel átvevőpontunkon: 0 Ft
Törékeny csomag felár:
Házhozszállítás: 650 Ft
Személyes átvevőpontra történő szállítás: 0 Ft
Törékeny csomagot kizárólag házhozszállítással vagy személyes átvevőpontunkra tudja kérni.
15 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes, beleértve az esetleges törékeny csomag felárat is.
VAN LEHETŐSÉG SZEMÉLYES ÁTVÉTELRE?
Személyes átvételre átvevőpontunkon van lehetőség, kizárólag előzetes időpontegyeztetést követően.
Átvevőpont címe: 1184 Budapest, Lakatos út 61-63.
SZÁLLÍTUNK KÜLFÖLDRE?
Jelenleg nem szállítunk külföldre.
MIT TEGYEK, HA A KISZÁLLÍTÁSRÓL SZÓLÓ ÉRTESÍTÉST KÖVETŐEN NEM ÉRKEZIK MEG A TERMÉK 2-3 NAPON BELÜL?
A megrendelt termékek kiküldésének idejéről e-mailben tájékoztatjuk. Amennyiben 2-3 napon belül nem érkezik meg Önhöz a csomag, akkor nagy valószínűséggel a kiszállítás közben akadtak problémák. Ilyen esetben arra kérjük, hogy hivatkozva a csomagszámára a FoxPost központi számát hívja: 06-1-999-0-369, velük tud ezzel kapcsolatban egyeztetni.
Csomagszáma hiányában keress minket a +36 70 904 7186-es számon rendelése azonosítójával.
MI A TEENDŐ, HA EL SZERETNÉK ÁLLNI A VÁSÁRLÁSTÓL?
Ha magánszemélyként vásárol, a jogszabály alapján 14 napon belül gyakorolhatja elállási jogát. A visszaküldés menetéről Általános Szerződési Feltételeink 5. pontjában talál bővebb információt.
MI A TEENDŐ, HA SÉRÜLT/HIBÁS A TERMÉK?
Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megtegyük a szükséges lépéseket az ügy kivizsgálása érdekében.
MI A TEENDŐ, HA TÖRÖLNI SZERETNÉ MEGRENDELÉSÉT?
Törlési igényét az info@csodasajandek.hu e-mail címen tudja jelezni, a rendelési azonosító feltüntetésével.
MI A TEENDŐ, HA EGY TERMÉK HIÁNYZIK A MEGRENDELÉSBŐL?
Észrevételét az info@csodasajandek.hu e-mail címen tudja jelezni, a rendelési azonosító feltüntetésével.
Minden további kérdés esetén kérjük keressen minket az info@csodasajandek.hu e-mail címen.